Könner & Söhnen LPG/benzínová elektrocentrála KS 3000 G

Max. výkon 3.0 kW
Jmenovitý výkon 2.6 kW
Výkon motoru 7 HP
Start motoru ruční
Typ paliva LPG/benzín
Model motoru KS 210
Zásuvky 2×16А
Objem palivové nádrže (benzín) 15 l
Objem olejové nádrže 0.6 l
Doba chodu při 50% výkonu 15 h
Čistá hmotnosť 45.4 kg
Napětí 230 V
Frekvence 50 Hz
Dostępność Skladem (>20 szt)
Kod: 1797
643,70 € 532 € bez VAT
Könner & Söhnen LPG/benzínová elektrocentrála KS 3000 G
KS 3000G 2
Ideální pro kutily generator10

Könner & Söhnen LPG/benzínová elektrocentrála KS 3000 G 

LPG/benzínové elektrocentrály řady DUAL FUEL od Könner & Söhnen jsou v současné době mezi zákazníky nejoblíbenější díky své účinnosti a šetrnosti k životnímu prostředí. Elektrocentrála může pracovat jak na benzín, tak na zkapalněný plyn (propan-butan).

Provoz elektrocentrály na plyn zvyšuje životnost motoru. Součástí dodávky jsou všechna nezbytná připojení lahví: elektrocentrála je vybavena hadicí na zkapalněný plyn a dvěma redukčními ventily; stačí připojit elektrocentrálu k válci. Elektrocentrálu nelze připojit k plynovému potrubí. V případě potřeby lze modely na LPG/benzín snadno přepnout do benzínového režimu. Výkonný jednoválcový vzduchem chlazený čtyřtaktní motor K&S zajišťuje stabilní a spolehlivý provoz elektrocentrály.

Elektrocentrála KS 3000 G řady DUAL FUEL pracuje jak na benzín, tak na zkapalněný plyn (propan-butan). Díky své účinnosti je tak šetrná k životnímu prostředí a pohon na plyn zvyšuje životnost motoru. Výkonný jednoválcový vzduchem chlazený čtyřtaktní motor K&S zajišťuje stabilní a spolehlivý provoz elektrocentrály.

BALENÍ OBSAHUJE VŠE, CO POTŘEBUJETE K POHONU NA LPG:

  1. Vestavěný reduktor, který zajišťuje přívod plynu během provozu motoru, zabraňuje úniku plynu a ukončí přívod plynu, když je elektrocentrála vypnutá.
    2. Hadice o délce 1,5 m pro připojení plynové láhve poskytuje pohodlné připojení.
    3. Hadice je vybavena dalším redukčním ventilem, který je namontován k válci, aby se zvýšila spolehlivost plynového potrubí. Poskytuje snížení tlaku a vylučuje možnost přetížení plynové přípojky. Stačí připojit elektrocentrálu k válci a nastartovat motor.

 

MOTOR ŠETRNÝ K ŽIVOTNÍMU PROSTŘEDÍ

Vysoce výkonné motory K&S splňují nejnovější emisní normy EURO V. Každý motor má své vlastní sériové číslo, které nám umožňuje kontrolovat kvalitu výroby a služeb. Použití plynu jako paliva zajišťuje nižší emise škodlivých výfukových látek do atmosféry.

 

EKONOMICKÁ VOLBA
Použitím kapalného plynu jako paliva se výrazně sníží náklady na pohon elektrocentrály a rozdíl v nákladech mezi benzínovou a hybridní elektrocentrálou řady DUAL FUEL od K&S se rychle vyplácí.

VŠESTRANNÉ POUŽITÍ

Elektrocentrálu můžete použít jak s přenosnou plynovou nádobou, tak se stacionárním zásobníkem (plynová nádrž). Připojení musí provést certifikovaný odborník. Tlak v napájecím systému nesmí překročit 16 barů.

JEDNODUCHÝ STARTOVACÍ SYSTÉM

Systém snadného startování umožňuje rychlé nastartování motoru a to bez velké námahy. Výkonnější modely jsou navíc vybaveny elektrickým startovacím systémem.

ALTERNÁTOR SE 100% MĚDĚNÝM VINUTÍM

Elektrocentrály Könner & Söhnen jsou vybaveny špičkovým synchronním alternátorem se 100% měděným vinutím. Jedná se o pouze měděné vinutí, které vydrží maximální zatížení bez poškození, aby byl zajištěn dlouhodobý spolehlivý provoz elektrocentrály.

POHODLNÝ ERGONOMICKÝ OVLÁDACÍ PANEL S ELEKTRICKÝM STARTEM

Pohodlný a ergonomický panel umožňuje snadné ovládání celé jednotky a nevyžaduje další dovednosti. Moderní inteligentní LED displej zobrazuje vždy počet odpracovaných hodin, frekvenci a výstupní napětí. Informace na displeji pomáhají kontrolovat zatížení zařízení a zajistit včasnou údržbu elektrocentrály, což prodlužuje životnost provozu.

OCELOVÁ NÁDRŽ

Elektrocentrály Könner & Söhnen jsou vybaveny zvětšenou ocelovou palivovou nádrží, která prodlužuje provozní dobu elektrocentrály bez doplňování paliva. Ukazatel hladiny paliva je pro snadnou obsluhu umístěn na nádrži.

 

TLUMIČE PRO SNÍŽENÍ VIBRACÍ

Všechny modely elektrocentrál Könner & Söhnen jsou vybaveny gumovými nožičkami pro snížení vibrací. Díky gumovému tlumiči pracující elektrocentrála nepoškodí podlahovou krytinu a nepoškrábe se ani povrchová úprava rámu.

 

Návod k Použití benzínových elektrocentál Könner & Söhnen

Parametry dodatkowe

Kategoria: Elektrocentrály
Gwarancja: 2 lata
Waga: 46 kg
Hmotnost: 0 - 60kg
Jmenovitý výkon: 0,7 - 3 kW
Kapacita palivové nádrže: 10,1 - 20 l
Maximální výkon: 1,7 - 4,6 kW
Napětí: 230 V
Startér: Ruční
Napětí, V: 230
Max. výkon, kW: 3,0
Jmenovitý výkon, kW: 2,6
Frekvence, Hz: 50
Proud, А (max): 13,04
Zásuvky: 2x16A
Objem palivové nádrže, l: 15
Průměrná pracovní doba (výkon 50%), h: 15
LED displej: napětí, frekvence, pracovní doba
Úroveň hluku Lpa (7m)/Lwa, dB: 68/93
Výstupní výkon DC, V/А: 12/8,3
Model motoru: KS 210
Typ motoru: LPG/benzínový, jednoválcový, čtyřtaktní, vzduchem chlazený
Výkon motoru, hp/kW: 7,0/5,15
Objem olejové jímky, cm3: 0,6
Objem válce motoru, cm3: 208
Regulátor napětí: AVR
Start motoru: ruční
Faktor síly, cosφ: 1
Čisté rozměry (D*Š*V), mm: 580×430×440
Hrubé rozměry (D*Š*V), mm: 610×455×485
Čistá hmotnost, kg: 45,4
Hrubá hmotnost, kg: 47,5
Ochranná třída: IP23M

Ruční start

Řada elektrocentrála DUAL FUEL (LPG/benzín)

Spuštění benzínové elektrocentrály

5
1x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x
Nie wypełniaj tego pola:
5
EV Avatar of author | 2.8.2023
Ještě neměla možnost pracovat.
Nie wypełniaj tego pola:
Provoz elektrocentrály na jiný plynový pohon 2.2.2023 13:41
Dobrý den. Chci se zeptat zda-li by bylo možné provozovat tuto centrálu i na CNG. Děkuji za odpověď , Hřiba
Odpowiedź
automatický regulátor napětí – AVR 4.12.2022 21:05
Má model KS 3000 G systém AVR ?
Odpowiedź
Regulátor tlaku plynu k elektrocentrále 3000G 14.11.2022 21:03
Dobrý den, elektrocentrálu mám pár týdnů, bohužel při přepravě mi z káry vypadla hadice na jejímž konci je regulátor tlaku plynu. Tahal jsem ji za sebou cca 5 km, takže celý regulátor je značně obroušen. V podstatě je funkční, nicméně převlečná šestihranná matice se vstupním členem a těsněním je zničená. Bylo by možné tuto skupinu koupit jako náhradní díl? Velice děkuju, s pozdravem, Petr Kuneš.
Odpowiedź