Invertorová elektrocentrála Honda EU70is
Maximální výkon / Provozní výkon (kVA): 7 / 5,5 kVA
Zálohování domácnosti, kanceláře, filmování a fotografování, měřící vozy, řemeslníci, záchranné složky, osvětlení, výpočetní technika atd. To jsou oblasti možného použití celokapotované, tiché a úsporné elektrocentrály EU70iS s vynikající kvalitou výstupního napětí. Pod kapotáží se ukrývá "High-Tech" invertorová technika, která umožnila stroji, vážícímu cca 118 kg produkovat 230V / 50Hz v té nejvyšší možné kvalitě a výkonu 7 KW. Mimořádné úsporný motor se vstřikováním nastartujete stlačením tlačítka na ovládacím panelu. Produkované elektrické napětí je té nejvyšší možné kvality. Téměř neslyšitelný chod nejvíce oceníte právě v místech, kde je vyžadován klid nebo jen minimální hlučnost a pro napájení velmi kvalitní zdroj.
Technické parametry
Technologie regulace el.výstupu | Invertor |
Typ elektrocentrály | Jednofázový |
Maximální výkon (W) | 7000 |
Jmenovitý výkon (W) | 5500 |
Jmenovité napětí (V) | 230 |
Jmenovitá frekvence (Hz) | 50 |
Jmenovitý proud (A) | 23,9 |
Model motoru | GX 390 se vstřikováním PGM-FI |
Typ motoru | 4-taktní zážehový jednoválec s rozvodem OHV |
Zdvihový objem (cm3) | 389 |
Vrtání a zdvih (mm) | 88 x 64 |
Pracovní otáčky motoru (ot.min-1) | max. 3600 |
Chlazení | Nucené vzduchem |
Systém zapalování | Digitální CDI s proměnným předstihem |
Objem olejové náplně (litrů) | 1,1 |
Objem palivové nádrže (litrů) | 19,2 |
Provozní doba při jmenovité zátěži (hod) | 6,5 |
Startování | Reverzní / Elektrické |
Třída krytí | IP 23 |
Rozměry stroje (L x Š x V) (mm) | 848 x 700 x 721 (se sklopenými rukojeťmi) |
Suchá hmotnost (kg) | 118,1 |
Garantovaná úroveň akustického tlaku - dB(A) | 91 |
Úroveň akustického tlaku v místě obsluhy - dB(A) | 75 |
Benzínové spalovací motory jsou pro Hondu nosným výrobním programem, který položil základy celé výrobní divizi motorových strojů, tzn. Honda Power Equipment. Historie výroby spalovacích motorů pro pohon pracovního zařízení se začala psát v roce 1953. Během krátké doby si spalovací motory Honda vybudovaly renomé špičky na trhu. I díky výrobě těchto motorů je společnost Honda největším světovým výrobcem spalovacích motorů. Průmyslové motory dnes představují jednoznačnou špičku mezi pohonnými jednotkami malé stavební, zemědělské, zahradní a jiné techniky. Jako jediné zvládají enormní zátěž profesionálního provozu v drsných podmínkách stavenišť ve strojích jako je řezací technika na beton, vibrační technika, elektrocentrály a čerpadla, ale i v oblasti zemědělství, lesnictví a zahradnictví. Průmyslové profesionální motory byly historicky u Hondy v padesátých letech minulého století nasazeny jako pohonné jednotky generátorů a rotavátorů. Poté následovaly další aplikace a dnes najdete motor Honda v celém spektru nabídky motorových strojů.
ELEKTRICKÁ BEZPEČNOST
Elektrocentrála Honda je zařízení, které splňuje veškeré bezpečnostní požadavky kladené na elektrická zdrojová soustrojí z hlediska ochrany před případným zasažením elektrickým proudem. Každou elektrocentrálu lze na základě požadavku za příplatek nastrojit i proudovým chráničem. Při použití v souladu s návodem k obsluze je elektrocentrála konstrukčně a vybavením zcela bezpečná a nehrozí žádně nebezpečí. V případě značného přetížení elektrocentrály nad rámec svého maximálního výkonu nebo v případě zkratu, při odběru z příslušné zásuvky dojde k automatickému vypnutí příslušného jističe zásuvky (tlačítkový jistič) a zásuvka se odpojí. U invertorových elektrocentrál je přetížení indikováno červenou kontrolkou a následným odpojením alternátoru od zásuvkového panelu. Standardní krytí elektrocentrál je třídy IP23, ale pokud podmínky provozu vyžadují, lze zvolit vyšší stupeň krytí IP54.
SOUBĚŽNÝ PROVOZ DVOU ELEKTROCENTRÁL
Mezi přední výhody invertorové technologie patří možnost souběžného provozu nebo-li "sfázování" dvou identických elektrocentrál. S použitím speciálních propojovacích kabelů pro souběžný provoz lze propojit dvě identické elektrocentrály a získat tak dvojnásobek elektrického výkonu. Podle aktuální potřeby je tak zajištěna možnost napájení většího spotřebiče bez nutnosti výměny elektrocentrály za větší a těžší. Naopak lze rovněž obě elektrocentrály od sebe odpojit a používat samostatně.
ELEKTROSTART
Jednoduchý a pohodlný systém, který Vám umožní motor nastartovat pouhým otočením klíčku zapalování jako v automobilu. S elektrický startérem je většinou k dispozici samozřejmě i ruční reverzní startér. U strojů poháněných dvouválcovým motorem se jedná pouze o verzi s elektrostartem. Podstatné je i to, že není třeba startovací baterii dobíjet zvláštní nabíječkou, ale dobíjí se automaticky při chodu motoru. Elektrostart je podmínkou pro použití např. elektrocentrály jako záložního zdroje s automatikou startu.
ANTIVIBRAČNÍ SYSTÉM
Motor za chodu produkuje jisté vibrace, jejichž velikost je závislá na míře zatížení. Celek motoru a alternátoru je uložen v ochranném nosném rámu, ve kterém při provozu elektrocentrála stojí. Aby nedocházelo k přenosu vibrací na rám elektrocentrály a tím k nestabilní poloze na ploše a zvýšené hlučnosti elektrocentrály, je uložení motoru elektrocentrály na ocelovo-pryžových silentblocích se sklonem 45°, které zajišťuje dokonalé odstínění přenosu vibrací od motoru na nosný rám elektrocentrály. Rámová elektrocentrála je tak za chodu klidná a nezvyšuje se hlučnost od vibrujícího nosného rámu elektrocentrály. Kufříkové odhlučněné elektrocentrály navíc stojí na pružných pryžových nožičkách, které dodatečně odstiňují zbytkové vibrace přenášené na podklad.
ODHLUČNĚNÍ
Hluk je důležitým parametrem přímo ovlivňujícím možnost použití elektrocentrály. Čím nižší provozní hlučnost, tím jsou možnosti využití elektrocentrály širší. Standardem elektrocentrál Honda jsou účinné tlumiče výfuku na motorech. Dalším stupněm odhlučnění je částečné kapotování elektrocentrály a použití účinnějšího a většího tlumiče výfuku. Nejvyšším stupněm odhlučnění disponují celokapotované elektrocentrály invertorového typu, které jsou navíc opatřeny speciálním integrovaným tlumičem výfuku. K podstatnému snížení hlučnosti rovněž přispívá i efektivní pohlcování vibrací, které je u Hondy vyřešeno několikanásobným tlumením vibrací pomocí systému silentbloků uložení motoru elektrocentrály.
PRODLOUŽENÍ DOBY PROVOZU
Ideální elektrocentrálou je ta, která je schopna poskytnout nejenom špičkový výkon a spolehlivost, ale také úsporný provoz a schopnost dlouhodobého nepřetržitého provozu bez nutnosti tankování. Proto jsou vybrané modely elektrocentrál opatřeny zařízením jako je Eco-ThrottleTM, které automaticky upravuje otáčky motoru přesně dle aktuálního zatížení a odběru proudu. Dosahuje se tím maximální úspory paliva. Benzínové motory Honda jsou známé mimo jiné i díky dlouhodobému dosahování mimořádně nízkých hodnot spotřeby paliva a pokud je elektrocentrála opatřena objemnou palivovou nádrží, je bez problémů schopna zajistit autonomii chodu až na 20 hodin.
INVERTOR
Invertorové elektrocentrály počítačově modulují jak průběh a velikost napětí, tak i stabilitu frekvence bez závislosti na otáčkách motoru a poskytují tak elektrický proud mimořádně vysoké kvality. Invertorová technologie umožňuje zkonstruovat výjimečně kompaktní elektrocentrálu s alternátorem téměř poloviční velikosti a hmotnosti než u konvenčních elektrocentrál s jinými regulacemi výstupního napětí stejného výkonu. Invertorové elektrocentrály jsou ideálním napájením vysoce citlivých elektronických zařízení jako jsou např. počítače, zajišťují optimalizovanou elektrickou energii jak pro reakční typy spotřebičů, tak i elektronické přístroje. Tím je zajištěna i max. výkonnost a dlouhá životnost napájených spotřebičů. Invertorové elektrocentrály jsou vyráběny výhradně v plně odhlučněném, kapotovaném nebo kufříkovém provedení s minimální hlučností, velmi nízkou hmotností a spotřebou paliva.
PODVOZEK KAPOTOVANÝCH ELEKTROCENTRÁL
Pro snadnou dopravu elektrocentrály na pracovní místo a snadnou manipulaci bez nutnosti součinnosti více lidí, jsou vetší modely kapotovaných elektrocentrál opatřeny transportním podvozkem. Některé modely elektrocentrál malé velikosti lze transportním podvozkem opatřit za příplatek.
Parametry dodatkowe
Kategoria: | Honda |
---|---|
Waga: | 120 kg |
Hmotnost: | 61 - 120kg |
Jmenovitý výkon: | 5,1 - 7 kW |
Kapacita palivové nádrže: | 10,1 - 20 l |
Maximální výkon: | 4,7 - 7,6 kW |
Napětí: | 230 V |
Startér: | Ruční/elektrický |
Bądź pierwszą osobą, która napisze opinię do tego produktu.