🎄 Naše firma bude uzavřena od 21.12.2024 do 1.1.2025. Děkujeme za pochopení a přejeme vám klidné svátky! 🎅

Invertorová elektrocentrála Honda EU30iS

Kompaktní rozměry v sobě ukrývají "High-Tech" invertorovou techniku, která umožnila "boxu", vážícímu cca 61 kg produkovat 230V / 50Hz v té nejvyšší možné kvalitě a výkonu 3 KW.

Dostupnost Skladem (1 ks)
Kód: 154702
69 990 Kč –14 % 59 900 Kč 49 504 Kč bez DPH
Invertorová elektrocentrála Honda EU30iS
Invertorová elektrocentrála Honda EU30iS
Autorizovaný prodejce HONDA -10 % s kódem: elektrina10
Doprava zdarma 69 990 Kč –14 %

Invertorová elektrocentrála Honda EU30iS

Kapotovaná odhlučněná elektrocentrála EU 30iS: model velmi tiché, jednofázové elektrocentrály s invertorem. Patentovaná technologie invertoru umožnila Hondě vyrobit kompaktní a lehký generátor malých rozměrů, ale vysokého výkonu s vyladěnou a stabilní křivkou průběhu výstupního napětí pomocí přesné elektroniky. Výkonný alternátor pohání profesionální průmyslový motor řady GX 200 s elektrickým startérem a to vše úhledně "zabaleno" do líbivého designu důkladně odhlučněné kapotáže.      

TIŠE MAKÁ A NEPROTESTUJE

Tato bezvadně odhlučněná benzínová elektrocentrála střídavého napětí je svým výkonem a kvalitou výstupního napětí určena převážně pro napájení malých až středních  spotřebičů typu osvětlení, ručního elektronářadí, monitorů, počítačů, kamerových systémů nebo přístrojů s velmi citlivou elektronikou. Svými kompantními rozměry se hodí jak do záchranářských vozů, opravárenských, měřících či monitorovacích vozů pro práci v terénu, tak i pro napájení různých spotřebičů na zahradě, v dílně, domácnosti nebo na chatě, lodi nebo v karavanu. Celé soustrojí uloženo na pružných silentblocích v pevném rámu a celé "zabaleno" do důkladně odhlučněné kapotáže. Vzhledem k hmotnosti je do rámu elektrocentrály integrován manipulační kolový podvozek s manipulačními madly po obou stranách elektrocentrály. Přepravu a manipulaci s elektrocentrálou tak zvládne i méně fyzicky zdatný uživatel. Motor je ovládán elektronickou řídící jednotkou, která přesně dávkuje výkon motoru v závislosti na odběru el. proudu. Znatelně se tak snižuje spotřeba paliva a hlučnost. Naopak se podstatně prodlužuje provozní doba na jedno tankování a životnost elektrocentrály. Elektrocentrála poskytuje i stejnosměrné napětí 12V pro nabíjení automobilových baterií. Pro to je nutné dokoupit speciální dobíjecí kabel. Ovládání elektrocentrály je velice snadné a jednoduché. Na ovládacím panelu elektrocentrály naleznete kromě dvou zásuvek Schuko (16A 230V) s tepelnými jističi, také zásuvku pro 12V, 12A s tepelnou pojistkou, kontrolku chodu (zelená) a mazání (červená), kontrolku přetížení (červená), zásuvky pro propojovací kabel sfázování s druhou centrálou, ovládací táhlo sytiče, klíček zapalování a přepínač režimu automatu ovládání motoru ECO-THROTTLE. Stačí natankovat, elektrocentrálu postavit na vodorovnou plochu, nastartovat otočením klíčku zapalování, počkat pár vteřin na ustálení chodu motoru a do příslušné zásuvky připojit napájený spotřebič. Elektrocentrála splňuje veškeré nároky na elektrickou bezpečnost a je opatřena ochrannými prvky jako je ochrana motoru proti úniku oleje nebo alternátoru proti přetížení. V případě přetížení elektrocentrály se aktivuje červená výstražná kontrolka přetížení na ovládácím panelu a automaticky dojde k odpojení elektrického výstupu, přičemž motor neustále běží. Stačí odpojit spotřebič, vypnout motor a po několika vteřinách opět motor nastartovat. Dojde k "resetu" řídící jednotky a vše je opět v pořádku. Spotřebič, který elektrocentrálu přetížil už nepoužívejte a použijte spotřebič s příkonem, odpovídajícím výkonu elektrocentrály. Lze však pomocí speciálního kabelu propojit dvě identické elektrocentrály EU30iS a zdvojnásobit tak možný napájecí výkon. Rám elektrocentrály je dostatečně robustní a pevný, nekroutí se a spolehlivě tlumí působení vibrací od soustrojí na podklad. Snižuje se tak hlučnost elektrocentrály a práce je potom příjemnější. Údržba elektrocentrály je zcela nenáročná a spočívá v základní údržbě benzínového motoru.

  

TECHNICKÉ PARAMETRY

  • Úroveň akustického tlaku v místě obsluhy - dB(A) - 74
  • Rozměry stroje (L x Š x V) (mm - 658 x 482 x 570
  • Startován - Ruční / Elektrické
  • Elektrický výstup - 230V / 50Hz
  • Maximální výkon (VA) - 3000
  • Technologie regulace el.výstupu - Invertor s PWM (Pulzní modulace sinusoidy)
  • Stejnosměrný výstup - 12 V / 12 A
  • Objem palivové nádrže (litrů) - 13
  • Provozní doba při jmenovité zátěži (hod) - 8
  • Model motoru - GX 200
  • Suchá hmotnost (kg) - 61,2
  • Třída krytí - IP 23
  • Garantovaná hladina hluku - dB(A) - 91
  • Systém zapalování - Tranzistorové bezkontaktní
  • Vrtání a zdvih (mm) - 68 x 54
  • Typ elektrocentrály - Jednofázový
  • Chlazení - Nucené vzduchem
  • Jmenovitý proud (A) - 12,2
  • Jmenovitá frekvence (Hz) - 50
  • Jmenovité napětí (V) - 230
  • Jmenovitý výkon (VA) - 2800
  • Zdvihový objem (cm3) - 196
  • Objem olejové náplně (litrů) - 0,55
  • Typ motoru - 4-taktní zážehový jednoválec s rozvodem OHV
  • Pracovní otáčky motoru (ot.min-1) - max. 3800

Návod k obsluze

Doplňkové parametry

Kategorie: Honda
Hmotnost: 62 kg
Jmenovitý výkon 230V: 2,8 kW
Maximální výkon 230V: 3 kW
Napětí: 230 V
Startér: Ruční/elektrický
Kapacita palivové nádrže: 13 l
Třída krytí, IP: 23
Úroveň akustického tlaku v místě obsluhy - dB(A): 74
Rozměry stroje (L x Š x V), mm: 658 x 482 x 570
Frekvence, Hz: 50
Technologie regulace el.výstupu: Invertor s PWM (Pulzní modulace sinusoidy)
Stejnosměrný výstup: 12 V / 12 A
Provozní doba při jmenovité zátěži, h: 8
Model motoru: GX 200
Garantovaná hladina hluku - dB(A): 91
Systém zapalování: Tranzistorové bezkontaktní
Vrtání a zdvih, mm: 68 x 54
Chlazení: Nucené vzduchem
Jmenovitý proud, A: 12,2
Zdvihový objem, cm³: 196
Objem olejové náplně, l: 0,55
Typ motoru: 4-taktní zážehový jednoválec s rozvodem OHV
Pracovní otáčky motoru (ot.min-1): max. 3800
5
1x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x
Nevyplňujte toto pole:
5
TS Avatar autora | 6.10.2023
Centrála splnila mé očekávání.

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole: