Invertorová elektrocentrála Honda EU30iS
Kompaktní rozměry v sobě ukrývají "High-Tech" invertorovou techniku, která umožnila "boxu", vážícímu cca 61 kg produkovat 230V / 50Hz v té nejvyšší možné kvalitě a výkonu 3 KW.
Invertorová elektrocentrála Honda EU30iS
Kapotovaná odhlučněná elektrocentrála EU 30iS: model velmi tiché, jednofázové elektrocentrály s invertorem. Patentovaná technologie invertoru umožnila Hondě vyrobit kompaktní a lehký generátor malých rozměrů, ale vysokého výkonu s vyladěnou a stabilní křivkou průběhu výstupního napětí pomocí přesné elektroniky. Výkonný alternátor pohání profesionální průmyslový motor řady GX 200 s elektrickým startérem a to vše úhledně "zabaleno" do líbivého designu důkladně odhlučněné kapotáže.
TIŠE MAKÁ A NEPROTESTUJE
Tato bezvadně odhlučněná benzínová elektrocentrála střídavého napětí je svým výkonem a kvalitou výstupního napětí určena převážně pro napájení malých až středních spotřebičů typu osvětlení, ručního elektronářadí, monitorů, počítačů, kamerových systémů nebo přístrojů s velmi citlivou elektronikou. Svými kompantními rozměry se hodí jak do záchranářských vozů, opravárenských, měřících či monitorovacích vozů pro práci v terénu, tak i pro napájení různých spotřebičů na zahradě, v dílně, domácnosti nebo na chatě, lodi nebo v karavanu. Celé soustrojí uloženo na pružných silentblocích v pevném rámu a celé "zabaleno" do důkladně odhlučněné kapotáže. Vzhledem k hmotnosti je do rámu elektrocentrály integrován manipulační kolový podvozek s manipulačními madly po obou stranách elektrocentrály. Přepravu a manipulaci s elektrocentrálou tak zvládne i méně fyzicky zdatný uživatel. Motor je ovládán elektronickou řídící jednotkou, která přesně dávkuje výkon motoru v závislosti na odběru el. proudu. Znatelně se tak snižuje spotřeba paliva a hlučnost. Naopak se podstatně prodlužuje provozní doba na jedno tankování a životnost elektrocentrály. Elektrocentrála poskytuje i stejnosměrné napětí 12V pro nabíjení automobilových baterií. Pro to je nutné dokoupit speciální dobíjecí kabel. Ovládání elektrocentrály je velice snadné a jednoduché. Na ovládacím panelu elektrocentrály naleznete kromě dvou zásuvek Schuko (16A 230V) s tepelnými jističi, také zásuvku pro 12V, 12A s tepelnou pojistkou, kontrolku chodu (zelená) a mazání (červená), kontrolku přetížení (červená), zásuvky pro propojovací kabel sfázování s druhou centrálou, ovládací táhlo sytiče, klíček zapalování a přepínač režimu automatu ovládání motoru ECO-THROTTLE. Stačí natankovat, elektrocentrálu postavit na vodorovnou plochu, nastartovat otočením klíčku zapalování, počkat pár vteřin na ustálení chodu motoru a do příslušné zásuvky připojit napájený spotřebič. Elektrocentrála splňuje veškeré nároky na elektrickou bezpečnost a je opatřena ochrannými prvky jako je ochrana motoru proti úniku oleje nebo alternátoru proti přetížení. V případě přetížení elektrocentrály se aktivuje červená výstražná kontrolka přetížení na ovládácím panelu a automaticky dojde k odpojení elektrického výstupu, přičemž motor neustále běží. Stačí odpojit spotřebič, vypnout motor a po několika vteřinách opět motor nastartovat. Dojde k "resetu" řídící jednotky a vše je opět v pořádku. Spotřebič, který elektrocentrálu přetížil už nepoužívejte a použijte spotřebič s příkonem, odpovídajícím výkonu elektrocentrály. Lze však pomocí speciálního kabelu propojit dvě identické elektrocentrály EU30iS a zdvojnásobit tak možný napájecí výkon. Rám elektrocentrály je dostatečně robustní a pevný, nekroutí se a spolehlivě tlumí působení vibrací od soustrojí na podklad. Snižuje se tak hlučnost elektrocentrály a práce je potom příjemnější. Údržba elektrocentrály je zcela nenáročná a spočívá v základní údržbě benzínového motoru.
TECHNICKÉ PARAMETRY
- Úroveň akustického tlaku v místě obsluhy - dB(A) - 74
- Rozměry stroje (L x Š x V) (mm - 658 x 482 x 570
- Startován - Ruční / Elektrické
- Elektrický výstup - 230V / 50Hz
- Maximální výkon (VA) - 3000
- Technologie regulace el.výstupu - Invertor s PWM (Pulzní modulace sinusoidy)
- Stejnosměrný výstup - 12 V / 12 A
- Objem palivové nádrže (litrů) - 13
- Provozní doba při jmenovité zátěži (hod) - 8
- Model motoru - GX 200
- Suchá hmotnost (kg) - 61,2
- Třída krytí - IP 23
- Garantovaná hladina hluku - dB(A) - 91
- Systém zapalování - Tranzistorové bezkontaktní
- Vrtání a zdvih (mm) - 68 x 54
- Typ elektrocentrály - Jednofázový
- Chlazení - Nucené vzduchem
- Jmenovitý proud (A) - 12,2
- Jmenovitá frekvence (Hz) - 50
- Jmenovité napětí (V) - 230
- Jmenovitý výkon (VA) - 2800
- Zdvihový objem (cm3) - 196
- Objem olejové náplně (litrů) - 0,55
- Typ motoru - 4-taktní zážehový jednoválec s rozvodem OHV
- Pracovní otáčky motoru (ot.min-1) - max. 3800
Doplňkové parametry
Kategorie: | Honda |
---|---|
Hmotnost: | 62 kg |
Jmenovitý výkon 230V: | 2,8 kW |
Maximální výkon 230V: | 3 kW |
Napětí: | 230 V |
Startér: | Ruční/elektrický |
Kapacita palivové nádrže: | 13 l |
Třída krytí, IP: | 23 |
Úroveň akustického tlaku v místě obsluhy - dB(A): | 74 |
Rozměry stroje (L x Š x V), mm: | 658 x 482 x 570 |
Frekvence, Hz: | 50 |
Technologie regulace el.výstupu: | Invertor s PWM (Pulzní modulace sinusoidy) |
Stejnosměrný výstup: | 12 V / 12 A |
Provozní doba při jmenovité zátěži, h: | 8 |
Model motoru: | GX 200 |
Garantovaná hladina hluku - dB(A): | 91 |
Systém zapalování: | Tranzistorové bezkontaktní |
Vrtání a zdvih, mm: | 68 x 54 |
Chlazení: | Nucené vzduchem |
Jmenovitý proud, A: | 12,2 |
Zdvihový objem, cm³: | 196 |
Objem olejové náplně, l: | 0,55 |
Typ motoru: | 4-taktní zážehový jednoválec s rozvodem OHV |
Pracovní otáčky motoru (ot.min-1): | max. 3800 |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.