🎄 Naše firma bude uzavřena od 21.12.2024 do 1.1.2025. Děkujeme za pochopení a přejeme vám klidné svátky! 🎅

Invertorová elektrocentrála Honda EU10i

Nízká hmotnost a kompaktní rozměry v sobě ukrývají "High-Tech" invertorovou techniku, která umožnila "kufříku", vážícímu cca 13 kg produkovat 230V / 50Hz v té nejvyšší možné kvalitě a výkonu 1 KW.

 

Dostupnost Skladem (1 ks)
Kód: H3888
37 990 Kč 31 397 Kč bez DPH
Invertorová elektrocentrála Honda EU10i
Invertorová elektrocentrála Honda EU10i
Autorizovaný prodejce HONDA -10 % s kódem: elektrina10
Doprava zdarma

Invertorová elektrocentrála Honda EU10i

Honda EU 10i - model, jednofázové elektrocentrály s invertorem. Patentovaná technologie invertoru umožnila Hondě vyrobit kompaktní a lehký generátor malých rozměrů, ale vysokého výkonu s vyladěnou a stabilní křivkou průběhu výstupního napětí pomocí přesné elektroniky. Výkonný alternátor pohání 4-taktový GXH 50 s lehkým startem a to vše úhledně "zabaleno" do líbivého designu odhlučněné kapotáže.  

 

OD VRTAČKY K ZAHRADNÍ PÁRTY

Tato malá, lehká a bezvadně odhlučněná benzínová elektrocentrála střídavého napětí je svým výkonem a kvalitou výstupního napětí určena převážně pro napájení malých spotřebičů typu osvětlení, ručního elektronářadí, monitorů, počítačů, kamerových systémů nebo přístrojů s velmi citlivou elektronikou. Svými kompantními rozměry a nízkou hmotností se hodí jak do pojízdných autodílen, opravárenských, měřících či monitorovacích vozů pro práci v terénu, tak i pro napájení různých spotřebičů na zahradě, v dílně, domácnosti nebo na chatě, lodi nebo v karavanu. Celé soustrojí je v plastovém "kufříku" uloženo v pružných silentblocích a i celá elektrocentrála je postavena na pružných gumových nožkách. Motor je ovládán elektronickou řídící jednotkou, která přesně dávkuje výkon motoru v závislosti na odběru el.proudu. Znatelně se tak snižuje spotřeba paliva a hlučnost. Naopak se podstatně prodlužuje provozní doba na jedno tankování a životnost elektrocentrály. Elektrocentrála poskytuje i stejnosměrné napětí 12V pro nabíjení automobilových baterií. Pro to je nutné dokoupit speciální dobíjecí kabel. Ovládání elektrocentrály je velice snadné a jednoduché. Na ovládacím panelu elektrocentrály naleznete kromě jedné zásuvky Schuko (16A 230V), také zásuvku pro 12V, 8,3A s tepelnou pojistkou, kontrolku chodu (zelená) a mazání (červená), kontrolku přetížení (červená) a přepínač režimu automatu ovládání motoru ECO-THROTTLE. Stačí natankovat, elektrocentrálu postavit na vodorovnou plochu, nastartovat zatažením za rukojeť ručního startéru, počkat pár vteřin na ustálení chodu motoru a do příslušné zásuvky připojit napájený spotřebič. Elektrocentrála splňuje veškeré nároky na elektrickou bezpečnost a je opatřena ochrannými prvky jako je ochrana motoru proti úniku oleje nebo alternátoru proti přetížení. V případě přetížení elektrocentrály se aktivuje červená výstražná kontrolka přetížení na ovládácím panelu a automaticky dojde k odpojení elektrického výstupu, přičemž motor neustále běží. Stačí odpojit spotřebič, vypnout motor a po několika vteřinách opět motor nastartovat. Dojde k "resetu" řídící jednotky a vše je opět v pořádku. Spotřebič, který elektrocentrálu přetížil už nepoužívejte a použijte spotřebič s příkonem, odpovídajícím výkonu elektrocentrály. Lze však pomocí speciálního kabelu propojit dvě identické elektrocentrály EU10i a zdvojnásobit tak možný napájecí výkon. Konstrukce "kufříku" je dostatečně robustní a pevná nekroutí se a spolehlivě tlumí působení vibrací od motoru na podklad. Snižuje se tak hlučnost elektrocentrály a práce je potom příjemnější. Údržba elektrocentrály je zcela nenáročná a spočívá v základní údržbě benzínového motoru.

 

Model motoru GXH 50
Technologie regulace el.výstupu Invertor
Kategorie výkonu (HP) 1,32/1,79 (6000)
Krytí IP 23
Spotřeba paliva 0,53 - 0,26
Střídavý 3f./1f. jistič - / ano
Objem motorového oleje (l) 0,25
Pojistka stejnosměrného proudu Ano
Objem palivové nádrže (l) 2,1
Olejový senzor Ano
Zaručená hladina hluku dB(A) 83 - 87
Voltmetr -
Suchá hmotnost (kg) 13
Počítadlo motorových hodin Optional accessories
Chlazení Vzduch
Podvozek Ne
Zapalování Transistor contactless
Vnější rozměry D x Š x V (mm) 450 x 240 x 380
Maximální/provozní výkon (kVA) 1,0 / 0,9
Výstupní napětí/frekvence 230 / 50
Vliv cosф 1
Výstupní proud 3ph./1ph. (A) - / 3,9
Stabilita napětí/frekvence (%/Hz) 1 / 0,1
Stejnosměrné napětí (V) 12
Délka záruční doby 5 Years
Stejnosměrný proud (A) 8
Typ motoru Benzin
Startování 3

 

Návod k použití

 

Doplňkové parametry

Kategorie: Honda
Hmotnost: 13 kg
Jmenovitý výkon 230V: 0,9 kW
Maximální výkon 230V: 1 kW
Napětí: 230 V
Startér: Ruční
Kapacita palivové nádrže: 2,1 l
Třída krytí, IP: 23
Úroveň akustického tlaku v místě obsluhy - dB(A): 70
Rozměry stroje (L x Š x V) , mm: 451 x 242 x 379
Frekvence, Hz: 50
Technologie regulace el.výstupu: Invertor s PWM (Pulzní modulace sinusoidy)
Stejnosměrný výstup: 12V / 8A
Provozní doba při jmenovité zátěži, h: 3,5
Model motoru: GXH 50
Garantovaná hladina hluku - dB(A): 87
Systém zapalování: Tranzistorové bezkontaktní
Vrtání a zdvih, mm: 41,8 x 36
Typ elektrocentrály: Jednofázový
Chlazení: Nucené vzduchem
Jmenovitý proud, A: 3,9
Zdvihový objem, cm³: 49,4
Objem olejové náplně, l: 0,25
Typ motoru: 4-taktní zážehový jednoválec s rozvodem OHV
Pracovní otáčky motoru (ot.min-1): max. 4500

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole: