Benzínová elektrocentrála Honda EG5500CL
Profesionální model velké, jednofázové elektrocentrály s výkonem 5,5 kW a ručním startováním je vhodný jak pro staveniště, tak i do kanceláří s citlivou elektronikou.
Benzínová elektrocentrála Honda EG5500CL
Elektrocentrála EG 5500: ryze profesionální model velké, jednofázové elektrocentrály s regulací výstupu D-AVR. Výkonný alternátor pohání profesionální motor řady GX s lehkým startem a to vše ukotveno v pevném ocelovém rámu s objemnou palivovou nádrží na 24 l paliva, částečným odhlučněním a přehledným ovládacím panelem.
OPRAVDOVÝ SILÁK NA STAVBU I DO KANCELÁŘE
Tato robustní, benzínová elektrocentrála střídavého napětí je svým výkonem určena převážně "profíkům" pro napájení spotřebičů typu osvětlení, ručního elektronářadí, elektromotorů, menších svařovacích agregátů nebo i přístrojů s citlivou elektronikou. Svými rozměry se hodí do pojízdných autodílen, opravárenských vozů pro práci v terénu nebo na staveniště při zakládání staveb a podobně nebo i jako záložní zdroj pro napájení kanceláře nebo domácnosti vybavené elektronikou. Celá soustava je uložena na pružných silentblocích ve vyztuženém rámu, svařeném z ocelových trubek o průměru 25 mm. Ten zajišťuje mimořádnou ochranu soustavy proti případnému poškození a zároveň slouží jako transportní madlo pro snadnou manipulaci. Vzhledem ke své hmotnosti je možné elektrocentrálu opatřit transportním kolovým podvozkem nebo jeřábovým závěsem. Proto, aby alternátor produkoval napětí 230V / 50Hz, je motor opatřen automatickým, mechanickým regulátorem otáček tak, aby při jakémkoliv odběru proudy byly otáčky motoru konstantní ve výši 3000 ot./min. Ovládání elektrocentrály je velice snadné a jednoduché a veškeré ovládací prvky jsou přehledně uspořádány na ovládacím panelu. Elektrocentrála je opatřena zásuvkami 1x CEE (32A 230V), 1x CEE (16A 230V) a 1x Schuko (16A 230V). Stačí natankovat, elektrocentrálu postavit na vodorovnou plochu, zkontrolovat olejovou náplň motoru, nastartovat zatažením za rukojeť ručního startéru, počkat pár vteřin na ustálení chodu motoru a do příslušné zásuvky připojit napájený spotřebič. Elektrocentrála splňuje veškeré nároky na elektrickou bezpečnost a je opatřena ochrannými prvky jako je ochrana motoru proti úniku oleje nebo alternátoru proti přetížení. Robustní a pevná konstrukce rámu se nekroutí a společně s částečným odhlučněním agregátu spolehlivě tlumí působení vibrací od motoru na podklad. Celkovou hlučnost soustrojí snižuje rozměrnější a účinnější tlumič výfuku. Údržba elektrocentrály je zcela nenáročná a spočívá v základní údržbě benzínového motoru.
Doplňkové parametry
Kategorie: | Honda |
---|---|
Záruka: | 2 roky |
Jmenovitý výkon 230V: | 5 kW |
Maximální výkon 230V: | 5,5 kW |
Napětí: | 230 V |
Startér: | Ruční |
Kapacita palivové nádrže: | 24 l |
Stabilizátor napětí: | D-AVR |
Spotřeba paliva, l/h: | 2 |
Model motoru: | Honda GX390 |
Celkové rozměry, cm: | 68 x 53 x 57 |
Zásuvky: | 1x CEE (32A 230V), 1x CEE (16A 230V) a 1x Schuko (16A 230V) |
Hlasitost, dB: | 97 |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.